• Perzik Spiesjes
    Producten die onze bedrijven verlaten zijn zonder uitzondering kwaliteitsproducten

Afwisselende administratieve functie op commerciële afdeling bij wereldspeler in de food sector (NIJKERK)

Verloopt op 30-04-2021

Aantal uren: 32-40

Functieomschrijving

Ben jij verantwoordelijk ingesteld en denk je graag mee hoe het beter kan? Lees dan snel verder als je nauwkeurig wil werken binnen een klein team met betrokken collega's! 
 

Wat ga je doen

In deze afwisselende administratieve functie ben je belast met het verzorgen van de facturatie. Elke dag controleer je prijzen en prijsafspraken en past deze op tijd aan. Jij bent namelijk mede verantwoordelijk voor het onderhouden van het systeem van verkoopprijzen. Jij bewaakt het debiteurensaldo van onze internationale klanten en hebt regelmatig telefonisch of per e-mail contact met hen. Daarbij ondersteun je een aantal salesmanagers en breng jij hen op de hoogte over de status van de facturen. 

Tot slot ben jij een belangrijke schakel in het export proces. Bepaalde administratieve taken neem jij voor je rekening. Heb jij hier nog geen ervaring in, dan is dat geen probleem. Wij helpen jou graag om je hierin te ontwikkelen.

Kortom een verantwoordelijke en afwisselende functie waar je ruimte krijgt je te ontwikkelen en om de functie naar eigen inzicht verder vorm te geven. 

Functie-eisen

Om deze functie goed in te vullen, beschik je over MBO werk- en denkniveau (minimaal niveau 3) en heb je enige ervaring in een administratieve functie. Je kan secuur werken en je legt makkelijk contact. Je spreekt Nederlands en je kan je ook in het Engels goed communiceren. Voor de functie is het belangrijk dat je cijfermatig inzicht hebt. Uiteraard kan je overweg met computerprogramma’s als Excel en is het prettig als je al wat ervaring met  Exact. 

Wat bieden we

Wij bieden jou een uitdagende functie binnen een leuk team van gedreven collega’s. Je krijgt een contract met uitzicht op een vast dienstverband en een passend salaris (afhankelijk van ervaring tussen de €2.200 en €2.600 per maand op fulltime basis). Wij hebben een goed pakket met secundaire arbeidsvoorwaarden. Wij verwachten een flexibele instelling en stellen daar ook flexibiliteit in werkzaamheden én werktijden tegenover!

Meer informatie

Meer informatie over de functie kan je inwinnen bij Gert van Guilik, Sales Director, op telefoonnummer 088-753 0 753 of per e-mail ggu@2sistersstorteboom.com.

Sollicitatie

Heb jij na het lezen al een goede eerste indruk en wil jij graag meer over ons en de functie te weten komen, dan komen wij graag met jou in contact! Stuur naast je cv een korte motivatie naar Diane van den Top (dvt@2sisstertsstorteboom.com) en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Solliciteren »